Jogcímkezelői pozíció a Magyar Államkincstárnál Budapesten

A Vidékfejlesztési Támogatások Főosztálya

pályázatot hirdet

jogcímkezelői feladatkör

határozott, illetve határozatlan idejű

kormányzati szolgálati jogviszony keretében történő betöltésére

Pályázati feltételek:

  • Magyar állampolgárság
  • Cselekvőképesség
  • Büntetlen előélet
  • Felsőfokú szakirányú szakképzettség, elsősorban  agrár, közgazdasági, műszaki és államigazgatási felsőoktatásban szerzett szakképzettség
  • Egyetemi vagy főiskolai szintű államigazgatási felsőoktatásban szerzett szakképzettség
  • Számítógépes felhasználó szintű gyakorlati ismeret (MS Office),

A meghirdetett feladatkör betöltésének feltétele 90 napnál nem régebbi hatósági erkölcsi bizonyítvány, melyet a pályázati anyaghoz nem kell csatolni.

Az ellátandó feladatok:

  • Jogszabály-tervezetek véleményezése, támogatás igénybevételéhez szükséges közlemények, nyomtatványok és tájékoztató anyagok előkészítése
  • Az intézkedések hatályos jogszabályokban és belső szabályozókban rögzítetteknek megfelelő végrehajtása és a támogatási rendszer működtetése
  • A beérkezett kérelmek elbírálása, döntések elkészítése támogatási illetve egyéb jogosultságokról, az intézkedésben való jogosulatlan részvételről, az alkalmazandó szankciókról, szabálytalanságok megállapítása és jelentése, továbbá a támogatások kifizetésének engedélyezése
  • Fellebbezések és Kifogások alapján az elsőfokú döntések, illetve a másodfokra történő felterjesztések előkészítése
  • A kérelmek bírálatához szükséges informatikai támogatási rendszerekkel szembeni követelmények kidolgozása, tesztelési feladatok elvégzésében való közreműködés
  • Az egyes intézkedések végrehajtásával kapcsolatos nyilvántartások, jelentések, beszámolók, kimutatások, tájékoztató levelek készítése
  • Program- és projektmonitoring feladatok elvégzése
  • Uniós, igazolószervi és felügyeleti ellenőrzések kapcsán felmerülő feladatok ellátása
  • Kapcsolattartás az intézményen kívüli illetve belüli szervezetekkel/szervezeti egységekkel
  • A Szervezeti és Működési Szabályzatban, illetve egyéb belső szabályzókban meghatározott egyéb feladatok végrehajtása

Kompetenciák:

  • Együttműködési készség
  • Rugalmas, nyitott személyiség
  • Ügyfél-orientáltság
  • Terhelhetőség és monotonitástűrés
  • Jó problémamegoldó képesség
  • Rendszerszemlélet, logikus gondolkodás
  • Proaktivitás (kezdeményező készség, felelősségvállalás)
  • Minőségorientáció (szabálykövetés, alaposság, precizitás)
  • Teljesítményorientáció
  • Office programok felhasználó szintű ismerete

A pályázat elbírálásánál előnyt jelent:

  • Államigazgatási tapasztalat, közigazgatási alap- illetve szakvizsga megléte
  • Egyetemi vagy főiskolai szintű agrár-felsőoktatásban szerzett végzettség
  • Projektmenedzsment területen szerezett tapasztalat
  • Kiváló írásbeli és szóbeli kommunikációs készség
  • Angol nyelvtudás

Munkavégzés helye és pontos címe: Magyar Államkincstár, Vidékfejlesztési Támogatások Főosztálya, 1095 Budapest, Soroksári út 22-24.

A meghirdetett álláshely teljes munkaidőben történő foglalkoztatásra szól, 6 hónap próbaidő kikötésével.

A határozott ideig tartó foglalkoztatás előreláthatóan 2021. február 28., 2021 augusztus 24., 2021. december 15., 2024. május 20.,  napjáig, legfeljebb a tartós távollét megszűnéséig tart.

A pályázati anyaghoz kérjük csatolni:

  • Részletes szakmai önéletrajzot
  • Motivációs levelet
  • Kizárólag az álláshely betöltéséhez szükséges iskolai végzettséget, szakképzettséget igazoló okiratok másolatát
  • Nyelvvizsgát igazoló bizonyítvány másolatát
  • Adatkezelési hozzájáruló nyilatkozatot

Ön a jelentkezésének elküldésével hozzájárul ahhoz, hogy a Magyar Államkincstár az álláspályázatával összefüggő személyes adatait – a kiválasztási folyamat során kapcsolattartás céljából, illetve munkaerő-kiválasztási célból – nyilvántartsa és kezelje. Kérjük, hogy jelentkezésének elküldése előtt olvassa el az álláspályázatra jelentkezőknek szóló Adatkezelési tájékoztatót a Magyar Államkincstár honlapján (http://www.allamkincstar.gov.hu/hu/lakossagi-ugyfelek/allashirdetes_). A tájékoztatóban foglaltak ismeretében tett nyilatkozatát a pályázat beküldésével egyidejűleg tegye meg. Nyilatkozat hiányában nem áll módunkban pályázati anyagát elbírálni.

A pályázatokat elektronikusan az VTF-titkarsag@allamkincstar.gov.hu e-mail címre kérjük megküldeni.

Az elektronikus üzenet tárgyában kérjük feltüntetni a feladatkör pontos megnevezését „jogcímkezelő”.

A feladatkörrel kapcsolatosan további információt a VTF-titkarsag@allamkincstar.gov.hu e-mail címen nyújtunk.

A jelentkezések elbírálásának határideje folyamatos.

Az álláshely az elbírálást követően azonnal betölthető.

 

Típus: 
Állásajánlat
Beküldési határidő: 
2020. június 23:06
magyar